Moda Labio instagram adresi üzerinden ya da internet sitemizden satın aldığınız tüm ürünler için taleplerinizi 0546 486 07 37 numaralı WhatsApp hattımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

DEĞİŞİM

 

Ürünlerde Değişim Süresi Ne Kadar ?

www.modalabio.com.tr adresinden satın almış olduğunuz ürünlerinin değişim süresi 3 gündür. Aynı gün kargoya vermeniz şartıyla farklı bir ürünle değişim yapılmaktadır. Aksi halde yalnızca beden değişimi mevcuttur.

Değişim İşlemini Nasıl Gerçekleştirebilirim?

1- Değişimini yapmak istediğiniz ürün/ürünleri faturası ile beraber anlaşmalı olduğumuz kargo firmamız Aras Kargo aracılığıyla, müşteri numaramızı; 2104254551159 LALE SIDIKA YANIK söyleyerek göndermeniz gerekmektedir. Değişim kargolarında, kargo ücreti tarafınıza aittir.

2- Gönderdiğiniz kargo bize ulaştıktan sonra değişim siparişinizi oluşturmak için 0546 486 07 37 numaralı WhatsApp hattı ile iletişime geçmelisiniz.

3- İlgili ekibimiz gönderdiğiniz ürün ve verdiğiniz sipariş doğrultusunda değişim işleminizi gerçekleştirecektir.

  • Aynı gün kargoya vermeniz şartıyla farklı bir ürünle değişim yapılmaktadır. Aksi halde yalnızca beden değişimi mevcuttur.

 

Değişim İşleminde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

1- Ayıplı/Defolu/Yanlış olmayan ürünlerin değişim işlemlerinde tarafımıza gönderirken kargo ücretini siz karşılıyorsunuz, ürün değişim işleminden sonra size gönderilen yeni ürününüzün kargo ücreti tarafınıza yansıtılmaktadır.

2- Değişimine karar verdiğiniz ürününüzü tarafımıza gönderirken kargo ücretleri sizin tarafınızdan karşılanmaktadır. Yeni ürününüzü size gönderirken Kargo Ücreti Tarafınıza Yansıtılacaktır.

3- İndirimli ürünlerde değişim KESİNLİKLE YOKTUR.

 

AKSESUARLAR KİŞİYE ÖZEL HAZIRLANMAKTADIR VE DEĞİŞİMİ MEVCUT DEĞİLDİR.

 

 

 

Kapıda Ödeme Hakkında Önemli Bilgilendirme

Aşağıdaki bildirdiri sitemiz üzerinden kapıda ödeme yöntemiyle sipariş verip kargosunu hiçbir şekilde teslim almayanlar içindir.

Kapıda ödeme ile satın alınmış ürünlerin kargodan teslim alınması zorunludur. Teslim alınmayan ürünler iade edilemez. Teslim alınmayıp iade gelen paketler, firma tarafından kargo maliyeti eklenerek müşteriye tekrar gönderilmek üzere bekletilir.

Aynı şekilde ürün teslim alınmazsa satış sözleşmesi, onay alınması için telefon görüşmesi kayıtları ve alıcının beyan ettiği adresi, sipariş esnasında kullanılan bilgisayar yer adresi (IP/ MAC Adresi) delil olarak kullanılarak; Kapıda ödeme ile alışveriş imkanını kötüye kullanma, tedarikçi, kargo ve paketleme görevlisini gereksiz kullanma ve işgücünü yavaşlatma sebepleriyle; kargo masrafları, işletme masraflarının tamamının yasal yollarla tazmini için hukuki işlem başlatılır.

Alıcı kapıda ödemeli olarak satın aldığı ve teslim almayarak şirketi zarara uğrattığı her malın ve kargo dahil fatura tutarının en az kırk (40) en fazla doksan (90) katı kadar tazminat bedelini site sahiplerine peşinen ödemeyi resmen beyan eder.

İADE

 

 

Ürünlerimiz tasarım ürünler olduğundan iade mevcut değildir.

* DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE ANLAŞMALI KARGO FİRMAMIZ ARAS KARGO İLE GÖNDERİM YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR. DİĞER KARGO FİRMALARI İLE GÖNDERİLEN GÖNDERİLERİN KARGO ÜCRETLERİ FİRMAMIZ TARAFINDAN KARŞILANMAMAKTADIR

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR